اسکریپت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که چون می آموزد، سرزنش مکند و چون به وی آموخته می شود سرمپیچد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :8
کل بازدید :29142
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/19
6:39 ص
789
456
546

حرف آخر :

 آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کند.

این متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی با بیان این مطلب گفت: با توجه به گسترش روزافزون فعالیتهای گروههای شیطان پرست در منطقه کشورهای اسلامی به ویژه ایران خطر این گروهها از نظر فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است

 

  . رابطه

شاید با خواندن اینها متوجه شده باشید (قبل از خواندن عرض کنم که این مطلب تنها به عنوان نمونه ودر حد یک مثال آورده شده ).یکی از کارهایی که باعث ایجاد اختلاف بین مردم میشود دروغگویی میباشد. کسی که به یک دوستش دروغ  بگوید دیگه رابطه دوستی بین  آنها دوامی نخواهد داشت .اولین مقدمه برای قطع دوستی دروغ میباشد  . دروغی که شاید دیگه روی خوشی بین آنها ایجاد نشود . دوست  بعد از شنیدن این دروغ یک حالت منفی درونش  ایجاد میشود خواه یا ناخواه.(علت :گناه بودن این عمل.)رابطه صمیمی  وخاطر خواهی که برای هم داشتن  دیگه کمرنگتر میشود .تاجایی که دوستی آنها تبدیل به یک رابطه معمولی و سلام علیک میشود. درطول زمان تأثیر دروغگویی به اینجا کشیده میشود که حتی بعضی وقتها بدتر از این خواهد شد.(ما انسانها اگر فقط همین گناه دروغگویی را ترک میکردیم جامعه ما پیشرفتی فراگیر خواهد داشت).در صورت ناخواسته بودن این رابطه(یعنی طرف نفهمیده که دوستش به او دروغ گفته مدت زمان کار به اینجا کشونده)کا به جایی میرسد که به کل دوستی طرف قطع میشود جوری که انگار همدیگر را نمی شناسند .طرف به خود نهیبی می زند میگه من که با فلانی رفیق درست وحسابی بودم چطور شد کار من با او به اینجا کشیده شد .طرف اگه خیلی حرفه ای باشه میفمد ولاغیر .میگوید که اینطوری باید میشد.طرف که حرفه ای باشد سریع میفهمد .میگوید یا من یه اشباهی کردم یا او.تا اینکه رد ماجرا را میگیرد .به نتیجه هم میرسد عیب کار پیدا شد یه دروغ.حالا طرف مانده با یه کوله بار خاطره ولی چه سود نا رفیقی. امیدش به رفیق بود که اینطوری نارو زد .بعد از کلی رفاقت تنها وارد اجتماع میشود  کم  کم با کسی دیگه رفیق میشه .اما این رفاقت با رفاقت قبل فرق داره طرف دیگه کلید کار دستش آمده .فرق بین آب ونون میگذاره میدونه چطوری برخورد کنه که رو دست نخوره .میشه همرنگ رفیقش .رفیقی پیدا کرده که مثل خودش رو دست خورده یا به قول امروزیا توذوقی خورده.باهم خوش وبش مشوند .تو اجتماع الی ماشاءالله از این جور دوستیها که کم نیست بعضی ها هم که دنبال اینطوری ها هستند .حالا این دو بعد از مدتی از حالت خودشون خسته دنبال یه تغییر وتحولی هستند .میگردند چند تایی دیگه همشکل خودشونو پیدا میکنند .همگی هم رأی وهم فکر .پاتوقی ومجالسایی برای خودشون به پا میکنند.از هر گناه وکثافتی که بگی داخلش پیدا میشود.بعد از مهمونی هم دور همی پای کانالای ماهواره و... (همگی از یه چیز ضربه خوردن وجود گناه .عاملی که باعث نفوذ شیطان میشود .عاملی که اگر انجام نمیشد به این بلا مبتلا نمیشد.) تمام کانالها تبلیغ ضد اسلام وتشیع . بعد از کلی خوشگذرونی با زیرورو کردن کانالها  متوجه گروهای خاصی با علایمی میشوند شیطان وجود نفوذی داخل اینها دست به دست هم با فریب شیطان گرایش خاصی به اینها پیدا کرده .گروهی را تشکیل داده به نام یکی از همینها .کار فراگیرتر از این شد

یه دروغ .یه نفر.یه رفیق .یه گروه.یه اجتماع

آری حالا گروهی هستند که هر روز زیر مجموعه آن زیاد تر خواهد شد .

الله ولی الذین ءامنو یخرجهم من الظلمات إلی النور والذین کفرو أولیاؤهم الطاغوت یخرجونهم من النور إلی الظلمات أولاإک اصحاب النار هم فیها خالدون(257 بقره).

حال اجتماع مردم وعوامل  باید مواظب بوده تا یک ملتی به فساد کشیده نشود .کشور ایران .کشور خون شهدا .کشور شیعه .کشور ولایت .کشوری که پا به پای امام آمدند .خون دادند تهمتها شنیدند زخم دلها خوردند .


91/5/21::: 5:4 ع
نظر()