اسکریپت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلای این دلها ذکر خدا و تلاوت قرآناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :8
کل بازدید :29136
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/19
12:0 ص
789
456
546

آب مایه حیات است در مصرف آن صرف جویی کنید وبه دیگران هم این روند را رواج بدهید تا نسل های آتی که میایند از این ذخیره آبی استفاده کنند. اینها تبلیغات رادیو و تلویزیون ومسؤولان است ودیگر به اداره ها کار ندارند که آیا اداره ها هم تو این تبلیغات مسؤلیت خود را به درستی انجام می دهند یه نه.دیگه اجرا شدن این فرایند برای خودشان پیشکشان باشد.حالا وظیفه ما شهروندا چیست؟

1-آب را هدر ندهیم

2-آب را برای شتن ماشین وموتور استفاده نکنیم.

3-آب را بیهوده وبدون استفاده باز نگذاریم........

اینا وکلی چیزای دیگه فقط در حد یک شعار یا فقط برای مردم میباشد وای مردم این آبی که شما استفاده میکنید میراث پدرانتان هست در حفط ونگهداری آن کوشا باشید وآن را برای فرزندانتان به یادگار بگذارید .بابا چقدر شعار میدید بس دیگه .یکم هم خودتون عمل کنید.

طرف فکر کرده زمان 100 -150 سال قبل زمانی که ارباب رعیتی بود عرض میکنم.

 زمانی که اربابها به هر نحوی بود با زور و با هر حیله ودرنگی بود پول واموال مردم را از دستشون میگرفتند.

این روزا شهر ما در یکی از این اداره ها به این شکل داره عمل میکنه.اداره آب وفاضلاب اردکان(یزد)برای دادن امتیاز آب به دو صورت عمل میکند یعنی در دو مرحله امتیاز را به متقاضیانش تحویل می دهد :

 

1-زمانی که طرف میخواهد زمین را از صفر شروع به بنایی کند.مثل شنارژ ودیوار چینی و.... یه امتیاز به عنوان امتیاز بنایی می دهد.

2-زمانی که زمین طرف به یک خونه کامل تبدیل شد در این مرحله امتیاز خانگی به صاحبخانه تحویل میدهند.

حرف من در مورد امتیاز اول می باشد.یک نفر از آحاد مردم در یک جمعی با صدای بلند اعلام کرد :

که ای همشهریان من بعد از اینکه بناییم تموم شد رفتم اداره آب . ودرخواست مبلغ مصرف آب کردم گفتند 30-40 هزارتومان میشود.ودرخواست امتیاز خانگی کردم مسؤل امتیاز گفت که مصرف آب بنایی شما به حد نساب قانون ما نرسیده است دردآور آنجایی است که مسؤل به ایشان میگوید که شما باید مبلغ 100 هزارتومان جریمه پرداخت کنید تا برای شما از این به بعد مصرف خانگی

 رد کنیم. زور گیری تو روز روشن.